Pagina opties

Groter
A A

Inkoop & aanbestedingen

Wilt u meedoen aan aanbestedingstrajecten van gemeente Ooststellingwerf? En/of wilt u uw diensten of producten aan ons leveren? Op deze pagina’s vindt u hierover alle informatie die u nodig heeft.

Hebt u vragen en/of opmerkingen? Neem dan contact op met een van onze inkoopadviseurs: Mark de Gruijter, Sandra Onbelet of Mariska Fuller-Huizing. U kunt hen bereiken via (0516) 56 6211.

Aanbestedingen

Als wij een opdracht hebben, publiceren we deze op onze inkoopkalender en bij Europese aanbestedingen op TenderNed. Als u geïnteresseerd bent in de opdracht, kunt u zich via dat platform inschrijven.

Bij meervoudige onderhandse aanbestedingen nodigen we partijen uit voor een aanbesteding: minimaal 3 en maximaal 5. Deze kunnen vervolgens een aanbieding doen.

We zijn gebonden aan (Europese) aanbestedingsregels. Dat betekent dat we opdrachten boven een bepaalde waarde Europees moeten aanbesteden. Opdrachten onder deze waarde vallen onder onze eigen regels.

Inkoopkalender

Op onze inkoopkalender publiceren we de te verwachten aanbestedingen (vanaf meervoudig) van onze gemeenten. Dit overzicht is enkel ter indicatie; er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Alle aanbestedingen (nationaal én internationaal) publiceren we (ook) op TenderNed.

Download hier de meest recente inkoopkalender

Twitter

Wanneer er nieuwe aanbestedingen op de inkoopkalender worden geplaatst, wordt dit voor Ooststellingwerf, Weststellingwerf en Opsterland (OWO) via Twitter bekend gemaakt. U ontvangt dit bericht wanneer u zich registreert op één van onderstaande Twitter-accounts:

https://twitter.com/Owerf

https://twitter.com/westwerf

https://twitter.com/opsterland

TenderNed

U kunt zich bij TenderNed registreren. Via de attenderingsservice kunt u vervolgens op de hoogte blijven van voor u interessante opdrachten.

Tijdens de piekuren (tussen 09.00 - 14.00 uur) is inschrijven, aanmelden of uploaden soms lastig bij TenderNed. U kunt dit dus beter buiten deze tijden doen.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de servicedesk van TenderNed (0800-8363376 of servicedesk@tenderned.nl).

Algemene voorwaarden

Wij hanteren inkoopvoorwaarden voor de inkoop van goederen en diensten. De inkoopvoorwaarden worden gebruikt bij de inkoop van goederen en diensten. Het gebruik van deze voorwaarden schept duidelijkheid en draagt bij tot transparantie in het inkoopproces. Verkoopvoorwaarden van leveranciers worden in principe niet geaccepteerd.

De algemene inkoopvoorwaarden van leveringen en diensten OWO 2019 zijn inkoopvoorwaarden van toepassing op leveringen en diensten. Deze algemene inkoopvoorwaarden zijn een afgeleide van de gemeentelijke standaard voorgesteld door de VNG. De laatste pagina's van het document betreft het addendum waar de OWO-specifieke voorwaarden zijn opgenomen.

  • Algemene inkoopvoorwaarden leveringen en diensten
  • GIBIT-inkoopvoorwaarden De GIBIT-voorwaarden zijn de gemeentelijke standaardvoorwaarden voor ICT-aankopen (zowel hardware als software gerelateerde zaken).
  • UAV 2012 De Uniform Administratieve Voorwaarden (UAV) zijn voornamelijk van toepassing in de GWW-sector (uitvoering van werken en technische installaties).
  • UAV-GC 2005 De Uniforme Administratie Voorwaarden voor Geïntegreerde Contractvormen (UAV-GC 2005) zijn voor geïntegreerde contractvoorwaarden, zoals Design & Construct.
  • Inkoopvoorwaarden voor inhuur derden De inkoopvoorwaarden voor inhuur derden OWO 2019 zijn aanvullende inkoopvoorwaarden voor de inhuur van derden (personen). Deze worden naast een van de eerder genoemde voorwaarden van toepassing verklaard.

Hebt u vragen en/of opmerkingen, neem via teaminkoop@weststellingwerf.nl gerust contact op met de medewerkers van inkoop.

Nieuwsbrief

We informeren ondernemers regelmatig over de belangrijkste inkoop- en aanbestedingsonderwerpen. Dat doen we met onze nieuwsbrief.

U kunt de nieuwsbrief vinden via www.ooststellingwerfupdate.nl