DELTA Fiber Netwerk legt op dit moment glasvezel aan in onze gemeente. Glasvezel zorgt voor snel en stabiel internet. Ze willen graag alle woningen aansluiten op het glasvezelnetwerk, ook de woningen die geen glasvezelabonnement hebben of willen afsluiten. Want dan hoeft de straat maar één keer ‘open’.

Hoe herkent u een officiële medewerker van DELTA Fiber Netwerk?

Aannemer Allinq legt in opdracht van DELTA Fiber Netwerk het glasvezelnetwerk aan. Voordat ze een glasvezelverbinding maken naar uw woning, maken ze een plan. Daarvoor komt een woningschouwer bij u aan de deur. Samen beslist u waar het glasvezelkastje geplaatst wordt. U herkent de woningschouwer aan het volgende:

  • Gekleed in kleding van aannemer Allinq;
  • Kan zich legitimeren met ID-pas;
  • Voordat de woningschouwer langs komt, krijgt u een brief waarin staat wanneer de woningschouwer langs komt.

Vragen?

Heeft u nu of tijdens de aanleg van glasvezel vragen over bijvoorbeeld de planning of uw aansluiting? Dan kunt u contact opnemen met Allinq . Zij helpen u graag op werkdagen tussen 08.30 uur en 16.00 uur en zijn bereikbaar via 088 60 07 107 of deltafibernetwerk@allinq.nl.

Meer weten? 

Kijk op de website gavoorglasvezel.nl en vul de postcodecheck in voor meer informatie en het laatste aanlegnieuws.

Melding doen

Is er iets beschadigd door de werkzaamheden? Meld dit dan via de website Verbeterdebuurt.nl. Dan krijgen wij uw melding binnen en pakken we het op met de aannemer. Is uw riool op eigen erf beschadigd door de aanleg? Meld dit dan rechtstreeks bij de aannemer Allinq.

Melding doen via de website van Verbeterdebuurt